GTA 6 NE ZAMAN ÇIKACAK


GTA VI ÇIKIŞ TARİHİ


Oyun Boyutu
75.20-80.60
GB


GTA VI, Rocstar Games tarafından yapılan açıklamalarına göre ;şuan için GTA VI nın çıkması söz konusu bile değil,kimse hiçbirşey uydurmasın ve bunun hakkında yalnış şeyler söylemesin.
Bizim GTA serisinin yenisi için çalışmalarımız var ama çıkaracak olsaydık, GTA VI 2017 tarihinde çıkarmayı planlardık ama oyuncularımızı da düşünerek daha erken bir tarihte çıkarmak için elimizden geleni yapacağımıza inanabilirsiniz.Oyunda Büyük ihtimalle Berlin Şehri Bulunacaktır.

Yani bu bilgilere göre GTA VI nın piyasaya sürülmesi daha çok uzayacak gibi gözüküyor.
Aşağıda sistem gereksinimleri ve oyun Traileri bulunur.


TAHMİN EDİLEN SİSTEM                                      GEREKSİNİMLERİ      

NOT: Gta 6 Sistem gereksinimleri açıklanmamıştır eğer görürsenin inanmayın biz İYO ekibi olarak tahminen am doğruya yakın sistem gereksinimlerini açıkladık.  
                          

Minimum: 32Bit İşletim Sisteminde Açmaz

İşletim Sistemi: Windows 10 64 Bit,Windows 8.1 64 Bit ,Windows 8 64 Bit
Windows 7 64 Bit (service pack 1) ,
İşlemci: Intel Core i3 işlemci --2.80GHz (4 CPU) / AMD Phenom  X-Core İşlemci (CPU 4)
Ram:  9 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA Geforce GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sabit Disk: 90 GB boş alan
DirectX: 11 (10 desteklememektedir)
Net.Framework: 4 (veya daha üstü)

Önerilen: 32Bit İşletim Sisteminde Açmaz



İşletim Sistemi: Windows 10 64 Bit,Windows 8.1 64 Bit ,Windows 8 64 Bit

Windows 7 64 Bit (service pack 2-3) ,

İşlemci: 3.2GHz @ Intel Core i5-İ7 9857 (4 CPU) / AMD FX X8-8350 4GHz @ (8 CPU)
Ram: 12 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 990 2GB / AMD HD ATİ 8800 2GB
Sabit Disk: 112 GB boş alan
DirectX: 11 desteklemektedir.
Net.Framework: 4 / 4.5













Bu blogdaki popüler yayınlar

Gmail Hesabı Alma (Resimli Anlatım)

Neden EXE Hataları Alıyorum?

Blur Pc Game