3ds Max Öğretim Rehberi


3ds Max Öğretim Rehberi




Türkçe Eğitim Setininin Tamamını Görmek için

Tıklayın.

Neler Yapılabilir?

3D Max bugün çizim ve animasyon alanında en çok karşımıza çıkan programlardan bir tanesidir. Bugün her alanda kullanılan bir programdır. Bu alanların en başında animasyon ve reklam filmleri, oyun grafikleri,makina grafikleri,otomobil grafikleri, animasyon grafikleri gelmektedir.

3D Max'da hayalini kurduğumuz bir objeyi tüm ayrıntılarıyla modelleyebiliriz. Reklamlarda izlediğimiz veya animasyonlarda izlediğimiz çoğu obje 3D Max ile çizilmektedir.

Oynadığımız bazı oyunlardaki çizimler, oyunlardaki karakterlerin çoğu 3D Max programı ile çizilmektedir. Burada örnek verecek olursak dikkat etmemiz gereken bir nokta var ki 3D Max programı ile oyun yapamayız. Sadece oyundaki mekanın ve karakterlerin modellemesini yaparız. Oyunları ise herhangi bir programlama dili ile yapabiliriz.


Bu blogdaki popüler yayınlar

Gmail Hesabı Alma (Resimli Anlatım)

Neden EXE Hataları Alıyorum?

Blur Pc Game