EXE Dosyaları Nedir?


EXE Dosyaları Nedir?

PVDesktop.exe gibi EXE ("yürütülebilir") dosyaları, bilgisayarın, bir işlevi yerine getirmek üzere adım adım izlediği talimatları içeren dosyalardır. Bir EXE dosyasına "çift tıkladığınızda", bilgisayarınız otomatik olarak, yazılım geliştiricisi (örn. Windows Software Developer) tarafından bilgisayarınızda bir program çalıştırmak üzere dizayn edilen bu talimatları yürütür (örn. PVDesktop).

Bilgisayarınızdaki tüm yazılım uygulamaları yürütülebilir bir dosya kullanır - web tarayıcınız, sözcük işlemciniz, elektronik tablo programınız vb. Bu nedenle bu tip dosyalar, Windows işletim sistemindeki en yararlı tipteki dosyalardan biridir. PVDesktop.exe gibi yürütülebilir dosyalar olmadan, bilgisayarınızdaki hiçbir programı kullanamazsınız.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Gmail Hesabı Alma (Resimli Anlatım)

Neden EXE Hataları Alıyorum?

Blur Pc Game