Google Adsense Kayıt Olma (Resimli Anlatım)


Google Adsense Kayıt Olma

1.Adım olarak Gmail hesabı almanız gerekiyor, bunun için daha önceki yayınımız olan gmail hesabı alma resimli anlatıma baka bilirsiniz.
2.Adım olarak Gmail hesabı aldıktan sonra googleye "Adsense" yazıyorsunuz.

3.Adım olarak gelen sayfada "get started now" yazılı butona tıklıyorsunuz.


4.Adım olarak daha iyi anlamak için dili ingilizce'den türkçe'ye çevirin ve sonra zaten gmail hesabı aldığınız için "oturum aça" tıklayın.


5.Adım olarak Gmail hesabımız zaten açık olduğu için "mevcut hesapla giriş yap" tıklıyoruz.(dikkat gmail hesabı açıkken yapa bilirsiniz) olmadı gmail hesabınızı açmanızı isteyecektir.


6.Adım olarak varsa web adresinizin url girin yoksa bir web sitesi edinin,sonra içerik dilini belirleyin "devam et" tıklayın .Artık isteğiniz işleme alınmıştır.





Bu blogdaki popüler yayınlar

Gmail Hesabı Alma (Resimli Anlatım)

Neden EXE Hataları Alıyorum?

Blur Pc Game